Maxima Stone, вироби з натурального каменю
Проблематика
Компанія понад 10 років виготовляє вироби з каменю на замовлення. У команді 7 людей. Система фінансів відсутня – власник все рахує у блокноті, бізнес має касові розриви у сотні тисяч гривень.
Завдання
● Організувати систему фінансів з нуля.
● Вийти з касових розривів
● Найняти фінансиста та навчити його працювати у сформованій системі.
● Побудувати фундамент для масштабування.
Що зроблено
● Побудували управлінський облік у програмі Діловод.
● Вийшли з касових розривів, за допомогою планування платіжного календаря.
● Сформували систему управлінських звітів, до яких входять: CashFlow, PnL, дебіторська та кредиторська заборгованість, продажі, прибутковість кожного проєкту (індивідуального виробу у даному кейсі).
● Склали бюджет на рік.
● Розробили систему мотивації для працівників.
● Знайшли фінансиста та адаптували його до роботи в компанії.
Результат
Зараз всі цифри під контролем. Сформована система проміжних звітів, яку фінансист готує на щотижневій основі та яка дає власнику можливість тримати руку на пульсі й оперативно впливати на фінансові результати бізнесу.
Фундамент для масштабування побудовано. Цілі поставлені. На даному етапі компанія знаходиться у пошуку менеджера з продажів та додаткового працівника виробництва, які допоможуть бізнесу зростати та досягати поставлених цілей.
Співпраця триває вже 6 місяців, мені подобається. Вона динамічна, наповнена не лише обліком, а й різними інструментами, які допомагають в цілому організовувати роботу. Це більше, ніж я очікував, коли ми починали співпрацю. Мені заходить. Процес йде легко та приємно.
Найціннішим я вважаю довіру. Нам швидко її вдалося сформувати, бо гроші – це, в першу чергу, довіра. У нас вона є, і це найцінніше. А робочий процес йде своєю чергою.
Максим Мельниченко, власник